انجمن شرکت‌های حفاری نفت و گاز ایران

آمار دکل‌های حفاری دریایی و خشکی

درصد دکل‌های فعال در دریا

تعداد دکل‌های فعال در دریا

تعداد کل دکل‌های دریایی

درصد دکل‌های فعال در خشکی

تعداد دکل‌های فعال در خشکی

تعداد کل دکل‌های خشکی

تازه‌ترین اخبار انجمن شرکت‌های حفاری نفت و گاز ایران

تازه‌ترین اخبار صنعت حفاری نفت و گاز

بخش‌های مختلف پلت‌فرم اطلاع‌رسانی انجمن شرکت‌های حفاری نفت ایران

اویل نیوزپلاس

هر روز گزیده‌ای از داغ‌ترین اخبار صنعت نفت و حفاری از تمام رسا‌نه های انگلیسی جمع‌آوری و در اویل نیوزپلاس منتشر می‌شوند. علاوه‌‌بر این هر ۸ دقیقه یکبار مهم‌ترین توییت‌های نفتی نیز در این آدرس منتشر می‌شوند. با نیوزپلاس با اخبار نفت از سراسر دنیا همراه باشید.

بازار کار نفت و حفاری

بازار کار نفت و حفاری ایران یک سایت پیش‌رفته کاریابی است که برای ساماندهی به جذب منابع انسانی راه‌اندازی شده است. در این بازار آگهی‌های استخدام شرکت های عضو انجمن منتشر می‌شود هم‌چنین از متخصصین، کارشناسان و تکنسین‌های شاغل در صنعت نفت ایران دعوت می‌شود با قراردادن رزومه‌ی خود در این سایت از شانس بیشتری در یافتن کار دل‌خواه برخودار شوند.

بازارچه صنعت نفت و حفاری

در بازار B2B کلیه آگهی‌های نیازمندی‌ها، خریدها، مناقصات، مزایده‌ها و کلیه درخواست های لجستیکی شرکت‌های عضو انجمن و کارفرمایان منتشر می‌شود. از تمام شرکت‌ها، پیانکاران، تامین‌کنندگان کالا و خدمات و بازرگانان محترم دعوت می‌وشد تا علاوه‌بر مراجعه و مشاهده آگهی‌ها، کالا و خدمات خود را در این بازار تبلیغ کنند.

سایت انگلیسی انجمن حفاری

سایت انگلیسی انجمن حفاری و نفت ایران جایی است که علاوه‌بر انتشار اخبار انجمن به زبان انگلیسی، پروفایل انگلیسی شرکت‌های عضو انجمن نیز در دسترس است، این سایت دارای کلیه بخش های سایت فارسی است هرچند بازارچه نفت و بازار کار نفت و حفاری تنها بصورت فارسی منتشر می‌شوند.
اخبار صنعت نفت و حفاری
پیام تسلیت مادر گرانقدر جناب آقای دکتر پاکروان

پیام تسلیت مادر گرانقدر جناب آقای دکتر پاکروان

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت مادر گرانقدر جناب آقای دکتر پاکروان - رئیس محترم انجمن شرکت های حفاری نفت و گاز ایران - را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض مینماییم . روحشان قرین رحمت...

ادامه کاهش دکلهای نفتی آمریکا

ادامه کاهش دکلهای نفتی آمریکا

یک شرکت خدمات حفاری اعلام کرد که در آخرین هفته سال ٢٠١۵ میلادی، شمار دکلهای حفاری نفت در آمریکا کاهش یافت. به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت خدمات حفاری بیکر هیوز اعلام کرد که در آخرین هفته سال ٢٠١۵ میلادی، شمار دکلهای حفاری نفت در آمریکا برای ششمین بار در هفت هفته گذشته...

Share This